Публічний договір (договір публічної оферти) про надання послуг

Виконавець - Фізична-особа підприємець Пронін Андрій Олександрович, в особі директора Проніна Андрія Олександровича, який діє на підставі Свідоцтва про реєстрацію.
Цей Договір публічної оферти (далі – Договір), є офіційною публічною пропозицією Виконавця,що адресована необмеженому колу осіб, укластиз будь-яким Замовником договір про надання послуг (організацію тренінгів, курсів, надання доступів до
навчальних та інформаційних матеріалів, онлайн-курсів, наданняінших видів послуг), на умовах, визначених нижче.

1.Загальні положення
1.1. Цей Договір укладається шляхом надання повної й безумовної згоди (акцепту) Замовника на укладення Договору в повномуобсязі, без підписуписьмового примірника Договору Сторонами. Договір має юридичну силу відповідно до ст. ст. 633, 641, 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному Сторонами.
1.2. Замовник підтверджує факт ознайомлення та згоди з усіма умовамицього Договору в повному обсязі шляхом акцептування.
1.3. Будь-яка з наступних дій вважається повним і безумовним акцептом Замовником цього договору публічної оферти:
●факт реєстрації Замовника на тренінг, курс, іншу послугу та/або замовлення абонементу на доступ до навчальних матеріалів та інформаційних матеріалів, онлайн-курсів Замовником на Веб-сайті Виконавця шляхом заповнення відповідної форми на Веб-сайті Виконавця, зверненням телефоном, зверненням в соцмережах тощо;
●часткова або повна оплата Послуг Виконавцяна реквізити Виконавця на умовах та в порядку, визначеними цим Договором та на відповідних сторінках Веб-сайту Виконавця;
●підписання заяви-приєднання до цього Договору.
1.4. Укладаючи цей Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положеньцього Договору, цін на Послугита всіх додатків, які є невід’ємними частинами Договору.
1.5. Якщо Замовник не згодний з умовами Договору, він не має права укладати цей Договір, а також не вправі користуватися Послугами за цим Договором.

2.Терміни і Визначення
2.1. «Договір публічної оферти»– публічний договір,зразок якого розміщений на Веб-сайті Виконавця, за адресою https://profpv.com.ua/oferta
2.2. «Акцепт» – надання Замовником повної й безумовної згоди на укладенняданого Договору в повному обсязі, без підпису письмового примірника Договору Сторонами, шляхом виконання дій визначених в п. 1.3. цього Договору.
2.3. «Послуги» – послуги (а саме – з надання доступу до освітніх матеріалів та інфопродуктів, тренінги, курси,інші послуги тощо) які надаються Виконавцем, та зазначені

Виконавцем у відповідному розділіВеб-сайту Виконавця, а також у додатку до цього Договору.
2.4. «Замовник» – будь-якадієздатна фізична, юридичнаособа, фізична особа-підприємець, що акцептувала даний Договір.
2.5. «Виконавець» – суб’єктгосподарювання, Фізична-особа підприємець Пронін Андрій Олександрович, що надає послуги та реквізити якого зазначено у розділі 12 даного
Договору.
2.6. «Замовлення» – належно оформлена заявка Замовника на отримання Послуг, що адресується Виконавцю, та містить перелік замовлених послуг, контактні дані Замовника та одержувача Послуги, іншу необхідну інформацію.
2.7. «Веб-сайт Виконавця» – веб-сайт, розміщений в мережі інтернетза адресою https://profpv.com.ua, включаючи всі під-домени за цією адресою.

3. Предмет Договору
3.1. Виконавець зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, надати Замовнику Послуги,а Замовник зобов’язується на умовах та в порядку,визначених цим Договором, прийняти та оплатити замовлені Послуги.
3.2. Виконавець розміщує у відповідному розділіВеб-сайту Виконавця, а також у додатку до цього Договору повну та достовірну інформацію щодо:
а) програми та обсягу послуг, які отримує Замовник послуги;
б) назвидокументів, що видаються учасникам (Замовникам), та умови їх отримання; в) актуальної вартості послуг.
3.3. Замовник на власнийрозсуд обирає будь-якуабо декілька послуг з переліку Виконавця.
3.4. Способи надання послуг Виконавцем:
3.4.1.Очно, за адресою, яка буде повідомлена Виконавцем додатково;
3.4.2. Дистанційно, шляхом наданняonline доступу (з наданням відповідного посилання на адресу веб сторінки в мережі Інтернет чи в інший спосіб, визначений Виконавцем).

4. Права та обов’язки виконавця
4.1. Виконавець зобов’язаний:
●виконувати умови даного Договору;
●надати Замовнику Послуги належної якості;
●об’єктивно інформувати Замовника про Послуги та умови їх надання на Веб-сайті Виконавця та в додатку до цього Договору.
●надати Замовнику, що здійснив оплату на умовах цього Договору, доступ до отримання відповідної Послуги, повідомити місце, час та забезпечити надання даної Послуги (тренінгу, курсу, абонементу на доступ до матеріалів тощо) відповідно до умов надання та специфікації.
●Якщо це передбачено умовами надання Послуги - за результатами надання відповідної Послуги, видати Замовнику сертифікат, який свідчитьпро проходження відповідного тренінгу чи курсу. Якщо умовами надання Послуги передбачено отримання сертифікату тільки після успішного проходження Замовником (отримувачем Послуги) відповідної кваліфікаційної перевірки/іспиту, то в разі не
успішного проходження замість сертифікату Замовнику (отримувачу Послуги) видається довідка про проходження навчання (перелік наданих Послуг).
4.2. Виконавець має право:
а) на свій власнийрозсуд залучати третіхосіб для наданняпослуг за цим Договором;
б) в односторонньому порядкупризупинити надання послугза цим Договором у випадку порушення Замовником умов цього Договору;
в) позбавити Замовника права перебувати в місці, де надається послуга, у випадку порушення ним норм громадського порядку,норм і правил перебування в даному місці (правил внутрішнього розпорядку Виконавця або інших), або у випадку,якщо Замовник своєю поведінкою перешкоджає Виконавцю чи його представникам надавати послугу; г) не допускати до отримання послугосіб, що знаходяться у нетверезому станіабо під впливом наркотичних чи токсичних речовин, з явними ознаками захворювання тощо; д) використовувати будь-яку інформацію щодо наданих послуг в маркетингових та рекламних цілях;
е) інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.

5.Права та обов’язки Замовника
5.1. Замовник зобов’язаний:
а) своєчасно здійснити оплату за відповідну послугу (послуги);
б) надатиВиконавцю повну та достовірну інформацію щодо особи, яка реєструється для отримання послуги;
в) бути присутнім в зазначені дати та час в місцінадання відповідної послугиособисто або забезпечити присутність особи, що зареєстрована для участі, а у випадкунадання послуг дистанційно (online), виконати всі дії та умови, необхідні для приєднання до відповідної трансляції, відеоконференції, доступу до навчальних та інформаційних матеріалів через мережу інтернет тощо;
г) дотримуватися встановлених Виконавцем правил надання послуги, що наведені в специфікації послуги та/абоповідомлені публічно, оголошені перед початком надання послуги тощо.
5.2. Замовник має право:
а) ознайомитись з повним переліком доступних послуг та умовами їх надання, що зазначені на Веб-сайті Виконавця та в додатку до даного Договору;
б) у випадку виникнення питань, отримати консультацію Виконавця телефоном або електронною поштою для з’ясування будь-яких умов надання послуг, порядку розрахунків тощо;
в) оформити Замовлення Послуг, зазначених на відповідній сторінціВеб-сайту Виконавця; г) вимагати від Виконавця надання Послуг відповідно до умов цього Договору;
д) інші права відповідно до чинного законодавства України та цього Договору.

6. Порядок та Умови отримання послугЗамовником
6.1. Замовник обирає на Веб сайті Виконавця послугу(послуги) на власнийрозсуд та залишає заявку на отримання Послуг шляхом заповнення форми для реєстрації,
зверненням телефоном або через соцмережі. Замовник має право одночасно обиратита сплачувати участь за необмежену кількість послуг Виконавця. Замовник також має можливість здійснити вибір послуги та оформити заявку на отримання послуги телефоном, по номерам, зазначеним на відповідній сторінці Веб-сайту Виконавця, за допомогоютелеграм-бота, в соцмережах, електронною поштою, іншими засобами зв’язку тощо.
6.2. При оформленні заявки на отримання послуги (послуг) Замовник перевіряє відповідність наданої інформації (дані Замовника (одержувача Послуги), перелік обраних послуг, опції надання послуг, погоджені дати надання, вартість та іншу інформацію по
замовленню). Відповідальність за помилкове оформлення заявки несе Замовник.
6.3. Після оформлення заявки Замовником та підтвердження заявки Виконавцем, Замовник отримує рахунокна оплату замовлених Послуг, який сплачуєвизначеним даним Договором способом.
6.4. Вказана при оформленні замовлення вартість Послугдіє протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надання рахунку.
6.5. Вказані при реєстрації особисті дані Замовника (прізвище, ім’я та по-батькові) або особи, вказаної Замовником як отримувача Послуги, будуть використані Виконавцем при складанні відповідного сертифіката, який буде надано Замовнику у випадку успішного проходження відповідного тренінгу. Виконавець не несе відповідальності за вказані Замовником особисті дані і вказує їх в сертифікаті та інших документах в тому вигляді, в якому вони були внесені Замовником при реєстрації. У випадку необхідності внесення змін у вказані при реєстрації дані, Замовник (чи особа чиї дані вказані Замовником) може сповістити про це Виконавця протягом 24 годин з моменту завершення надання відповідної послуги, в іншому випадку, в тому числі при необхідності повторної видачі сертифікату чи видачі додаткового сертифікату іншою мовою, Замовник компенсує Виконавцю вартість виготовлення нового сертифікату.
6.6. Якщо при оформленні замовлення Замовнику була Виконавцем надана знижка до стандартної вартості замовленої Послуги зі спеціальними Додатковими умовами (можуть бути повідомлені Замовнику телефоном, в СМС або електронною поштою; можуть
змінювати обсяг, терміни,якість надання Послугитощо), такі Додатковіумови після оплати замовлених Послуг вважаються акцептованою Замовником Додатковою угодою до цього Договору.

7. Ціна договору, порядокоплати та повернення коштів
7.1. Ціна кожної окремої Послуги (тренінгу, курсу, абонементу на доступ до освітніх матеріалів, доступу до онлайн-курсу, іншої послуги тощо) визначається Виконавцем та зазначається на відповідній сторінці Веб-сайту Виконавця. Ціна Договору (вартість Замовлення) визначається шляхом додавання цін всіх обраних Замовником Послуг.
7.2. Замовник оплачує ПослугиВиконавця на підставіцього Договору у Національній валюті України – гривні.
7.3. Оплата Послуг здійснюється шляхом:
7.3.1.перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця або
7.3.2. за допомогою інших платіжних засобів,які вказані на Веб-сайті Виконавця або у виставленому рахунку.
7.4. Моментом оплати Послугвважається час зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця.
7.5. Замовник оплачує Послуги Виконавця на умовах повної попередньої оплати.
7.6. Замовник самостійно та за свій рахунок сплачуєвартість послуг третіхосіб, якщо це необхідно для отримання Послуг Виконавця за цим Договором (наприклад, послуги доступу до мережі Інтернет, вартість необхідного програмного забезпечення та інші).
7.7. Сплачені Замовником кошти за послугу не підлягають поверненню у випадку неявки зареєстрованої особи у відповідні дати та час з будь-яких причин, окрім зазначених у п. 7.8 цього Договору.
7.8. Допускається повернення Замовникові частини коштів за послугу виключноу випадку хвороби або іншого раптового розладу здоров’я зареєстрованої для участі особи в день початку наданняпослуги, про що Замовник повиненповідомити Виконавця не пізніше ніж за1 (один) день до дати початку наданняпослуги. В подальшому факт настання хвороби або нещасного випадку має бути підтверджений довідкою встановленого зразка,виданою державною, відомчою чи приватною медичною установою, яку Замовник, має надати Виконавцю не пізніше ніж через 1 місяць після дати початку надання відповідної послуги разом із заявою про повернення коштів. При цьому Виконавець утримує 20% сплаченої Замовником вартості послуги та здійснює повернення решти сплачених Замовником коштів протягом 1 (одного) місяця отримання від Замовника відповідної заяви про повернення коштів.
7.9. Замовник має право здійснити заміну зареєстрованої на послугу особи. Для цього Замовник не пізніше,ніж за 1 (один) тижденьдо початку наданняпослуги, має повідомити про це Виконавця. Порядокздійснення заміни погоджується з представником Виконавця окремо в кожному випадку.
7.10. У випадку неможливості отримання замовленої послуги,Замовник також має право здійснити заміну замовленої послуги, про що може звернутись до Виконавця із відповідною заявою. Така заміна можлива не пізніше, ніж за 1 (один) тиждень до дати початку надання замовленої послуги. Реєстрація Замовника на іншу послугупроводиться виключно за наявностівільних місць. При цьому Замовникмає право обиратидля заміни послугу, вартість якої менша чи дорівнює сплаченій Замовником сумі, або здійснити доплату до повної актуальної вартості бажаної послуги. Порядок здійснення заміни погоджується з представником Виконавця окремо в кожному випадку.
7.11. У випадку скасування Виконавцем обраної Замовником послуги або переносу Виконавцем дати початкунадання такої послугиЗамовник має право відмовитись від
замовленої послуги із поверненням 100% попередньо сплачених коштів або на здійснення заміни послуги чи зареєстрованої особи на умовах пп. 7.9-7.10 цього Договору.
7.12. Виконавець не несе відповідальності за наявність чи відсутність у Замовника відповідного обладнання, можливостей доступу до мережіінтернет, інших обов’язкових
умов якісногота неперервного отримання замовлених Послуг, які мають бути забезпечені (виконані) на стороні Замовника. Замовник інформується про зазначені умови в описі
Послуги на Веб-сайті Виконавця та при оформленні замовлення. Неотримання чи неповне отримання Послуги Замовником через зазначені обставини не підлягає будь-яким компенсаціям зі сторониВиконавця та не може бути підставою для повернення сплаченої Виконавцю вартості Послуг.

8.Порядок приймання-передачі наданих послуг
8.1. У випадку, якщо Замовник – фізична особа, письмовий акт приймання-передачі наданих послуг не є обов’язковим, при цьому, у разі відсутності з боку Замовника претензій до обсягута якості Послуг, Послуги вважаються прийнятими Замовником в
повному обсязі без заперечень. Вказаніпретензії до якості або обсягунаданих Послуг Замовник має надіслати Виконавцю в письмовому вигляді впродовж 2-х днів з дати фактичного закінчення надання Послуг Виконавцем. Претензії, надані Замовником після цього строку, не приймаються і не розглядаються Виконавцем.
8.2. Факт отримання Послуг Замовником – юридичною особою підтверджується Актом приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), що підписується Сторонами (або підписується Виконавцем в односторонньому порядкуу випадках, передбачених даним
Договором). Виконавець зобов’язаний надіслати Замовнику підписаний рахунок (інвойс) та підписаний Акт у 2-х примірниках поштою (попередньо, електронна копія рахунку та Акту може бути надіслана електронною поштою чи факсимільним зв’язком). Замовник зобов’язаний протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання Акту підписати його та направити Виконавцю поштою 2-й примірник Акту, а у разі незгоди з підписанням Акту – свої письмові заперечення. У разі, якщо протягом 1-го (одного) місяця з моменту
направлення Замовнику Акту, на поштову адресу Виконавця не надійшов підписаний Замовником 2-й екземпляр Акту або письмові заперечення проти підписання Акту, Виконавець підписує Акт приймання-передачі наданихПослуг в односторонньому порядку.
8.3. У випадку, якщо Замовник - юридична особа,Сторони погоджуються використовувати при виконанні умов цього Договору електронні документи та призначений для цього
кваліфікований електронний підпис.Сторони визнають будь-якідокументи, складені та надані будь-якою Стороною іншій в електронному вигляді із застосуванням
кваліфікованого електронного підпису засобами телекомунікаційного зв’язку або на електронних носіях, як оригінали, що мають юридичну силу. Сторони визнають, що кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичнусилу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
8.4. У разі використання електронних документів відповідно до п.8.3 даного Договору, Сторони погодили, що Акт надсилається Виконавцем Замовнику в електронному вигляді. Замовник протягом 5 (п’яти)робочих днів підписуєта повертає Акт в електронному вигляді або надає свої письмові заперечення. У випадку відсутності відповіді на надісланий Акт у зазначений срок, Акт вважається таким, що прийнятий та підписаний Замовником.
9. Відповідальність сторін та вирішення спорів
9.1. За невиконання або неналежне виконаннясвоїх зобов’язань за цим Договором, сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
9.2. Усі спори, що виникають з цього Договоруабо пов’язані із ним, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
9.3. Якщо відповідний спір неможливо вирішитишляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору за місцем знаходження Виконавця, відповідно до чинного в Україні законодавства.
9.4. Виконавець не несе будь-яку відповідальність за ненадання або неналежне надання Послуг Замовнику за умови настаннябудь-яких обставин, які виникли не з вини Виконавця (а саме –настання обставин, які виникли з вини чи необережності Замовника та / або
настання обставин, які виникли з вини чи необережності будь-якоїтретьої особи (будь-яких третіх осіб) та /або настання форс-мажорних обставин).
9.5. На умовах цього Договору, сукупнийрозмір відповідальності Виконавця за цим Договором в будь-якому випадкуне може перевищувати 100% вартості, сплаченої Замовником.
10.Форс-мажорні обставини
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань, що передбачені даним Договором, якщо воно виникло внаслідок
форс-мажорних обставин.
10.2. Під форс-мажорними обставинами у даному Договорі розуміються будь-які обставини, що виникли поза волею або всуперечволі чи бажаннюСторін і яких не можна передбачити чи уникнути, включаючи: військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокаду, землетруси, повені,пожежі, а також рішення чи приписи органівдержавної влади та управління держави, резидентом якої є Замовник, або держави, резидентом якої є Виконавець, внаслідок яких на Сторони (або одну із Сторін) покладатимуться додаткові обов’язки чи встановлюватимуться додаткові обмеження і які роблять неможливим
подальше повне або часткове виконання Договору, а також інші дії чи події, що існують поза волею Сторін.
10.3. Якщо форс-мажорні обставини триватимуть більше 3-х (трьох) місяців поспіль, то кожна із Сторінматиме право відмовитись від подальшого виконаннязобов’язань за цим Договором і, в такому разі, жодна із Сторін не матиме права на відшкодування іншою Стороною можливих збитків.

11.Інші умови договору
11.1. Кожна Сторона гарантуєіншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а рівно всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання цього Договору відповідно до його умов.
11.2. Одностороння зміна умов укладеного ДоговоруЗамовником чи відмовавиконувати умови укладеного Договору Замовником є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором. Жодна зі Сторінцього Договору не має права передавати свої права та обов’язки третім особам без згоди на це другої Сторони.
11.3. Виконавець підтверджує, що є платником єдиного податку (група3) за ставкою, передбаченою Податковим кодексом України, та не є платником ПДВ.
11.4. Інформація, що надаєтьсяЗамовником є конфіденційною. Інформація про Замовника використовується виключно в цілях виконання його Замовлення.
11.5. Власним акцептуванням ДоговоруЗамовник добровільно надаєзгоду на збір та обробку власних персональних даних з метою надання послуг передбачених цим
Договоромв тому числі для надсилання телекомунікаційними засобами зв’язку
(електронною поштою, мобільним зв’язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції або будь-якої іншої інформації про діяльність Виконавця. У випадку небажання отримувати інформацію про діяльність Виконавця, Замовник має право звернутися до Виконавця, повідомивши про відмову від отримання рекламнихматеріалів та надіславши її на поштову або електронну адресу Виконавця.
11.6. Виконавець не несе відповідальність за зміст і правдивість інформації, що надається Замовником при реєстрації. Замовник несе повну відповідальність за достовірність вказаної при реєстрації інформації.
11.7. Замовник, акцептуючи цей договір, підтверджує, що стан його здоров’я чи здоров’я особи, вказаної ним при реєстрації, дозволяє отримувати обрані ним Послуги.Виконавець, в будь-якому випадку, не несе відповідальності за стан здоров’я Замовника, чи особи, вказаної Замовником при реєстрації, а також за можливе його погіршення під час чи після отримання відповідної послуги.
11.8. Замовнику надається право на використання Послуг Виконавця виключноу своїй внутрішній діяльності без права їх відчуження або передачі на користь третіх осіб.
11.9. Сторони зобов’язуються зберігати конфіденційну інформацію, отриману в результаті виконання цього Договору, за винятком випадків, коли це письмовосанкціоновано іншою Стороною або вимагається державними органами відповідно до чинного законодавства. За розголошення конфіденційної інформації винна Сторона несе відповідальність згідноз чинним законодавством.
11.10. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторіну порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством, але у будь-якому випадку до моменту остаточного його виконання Сторонами. Цей Договір вважається погодженим Замовником та укладеним за місцезнаходженням Виконавця з дати акцептування.
11.11. Виконавець самостійно у відповідності та на виконання вимог чинного законодавства України визначаєумови даного Договорута додатків до нього, які є його невід’ємними частинами. Виконавець має право самостійно змінити та/або доповнити умови цього публічного Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та
отримання Послуг за даним Договором. При цьому Виконавець гарантує та підтверджує, що розміщенана Веб-сайті Виконавцяпоточна редакція текстуцього Договору та додатків до нього, включаючи правила надання та отримання Послуг за даним Договором, є дійсною.
11.12. Замовник та Виконавець підтверджують, що даний Договір не є фіктивнимчи удаваним правочином або правочином, укладеним під впливом тиску чи обману.

12. Реквізити Виконавця
Фізична-особа підприємець Пронін Андрій Олександрович
(скорочена назва – Школа «PROFPV”)
ЄДРПОУ 2919711414
Місцезнаходження: 02081, Україна, м. Київ, вул. Причальна 5а Поштова адреса: 02081, Україна, м. Київ, вул. Причальна 5а
Р\р IBAN UA733220010000026003340073498 у АТ “ УНІВЕРСАЛ БАНК ”,
МФО 322001
Платник єдиногоподатку, 3 група (5%). Не є платникомПДВ. Тел.: (093) 217-88-17
Email: profpvua@gmail.com
Директор Пронін Андрій Олександрович


Додаток 1 До Договору-оферти про надання послуг

Перелік послуг, які надаються Школа «PROFPV»


№ п/п

Назва послуги

Вид

Обсяг

Ціна (за участь 1 особи)

Примітка

1

Базовий курс “Пілот- Інженер FPV дрону”

Очне навчання (оффлайн)

Денна група

16 днів

(70 годин)

10 000 грн.


2

Базовий курс “Пілот- Інженер FPV дрону”

Очне навчання (оффлайн)

Вечірня група

16 днів

(70 годин)

12 000 грн.